Google Adsense változások – Amikor a klikk már nem klikk többé

A tartalmi hálózatokban futó hirdetéseknél is bevezette a Google azt a formulát, hogy mostantól csak a hirdetés title és URL részén történt kattintás számít kattintásnak, a háttéren és a szövegen leadott nem. (Szöveges hirdetésekre vonatkozik). Ergo pénz sem jár érte. Valószínűleg többen észrevettek az elmúlt pár napban bevétel csökkenést az Adsense számlájukon, nos, ez ennek a következménye.

A Google azért szánta el magát erre a lépésre, hogy csökkentse a véletlenszerű klikkek számát, kedvében járva ezzel a hirdetőknek.

Forrás: SearchEngineLand

Első olvasatra kicsit neccesnek találtam ez az “újdonságot”, de jobban belegondolva van benne ráció, szóval ne szomorkodjatok :)

4 hozzászólás - “Google Adsense változások – Amikor a klikk már nem klikk többé”
  1. fater

    Ha a google bevétel a felére esik vissza, akkor azért szomorkodom.

    Neccesnek elég necces a dolog. Ha olyan jó fejek, akkor miért lehet továbbra is a szöveg részre kattintani (lehet, hogy pont az keltette fel az érdeklődését, és azért klikkelt)?

  2. admin

    valszeg el fog tunni ez a lehetoseg is, marmint a szovegre kattintas, mint ahogy az oragnikus talalatok mellett megjeleno hirdeteseknel sem tudsz mar rakattintani.. csak a title-re

  3. fater

    Remélem, hogy nem ezért esetek vissza felére a bevételeim, holott a kattintási szám nem változott.

  4. UFO

    Tavaly 10 cent volt átlagosan egy kattintásunk, most már jó, ha 4 megvan. Hiába növekedett a látogatottság és a kattintások száma döntő mértékben, a bevétel jelentősen visszaesett. Lassan jöhetne valami konkurencia, mert ez kezd egyre vérszegényebb lenni.