Minden harmadik magyar fiatal kattint az Etarget hirdetéseire

Szerző:

2010 április 13Keresőmarketing

Az Etarget hirdetési hálózata képes arra, hogy minden harmadik magyart megszólítson a 15-24 éves korosztályból, és azokat a hirdető oldalára irányítsa. Az Etarget hálózatával több mint 3,5 millió embert érhet el a hirdetéseivel.

Megközelítőleg minden harmadik – a 15-24 éves korosztályba tartozó – magyar rákattint az Etarget hirdetésekre – derült ki a legújabb Etarget-es látogatottsági adatokból, melyet az Etarget hirdetési hálózat hozott nyilvánosságra. Ezzel az Etarget csatlakozott azon hirdetési hálózatokhoz, amelyek a legtökéletesebben lefedik a magyar hirdetési piacot.
Az Etarget felmérése rámutat arra is, hogy a 15-24 éves korosztályba tartozó férfiak és nők érhetők el a legjobban az ilyen hirdetésekkel, minden 2,6-odik e csoportba tartozó rákattint az Etarget hirdetéseire, a 25-34 éves korosztály férfi és női tagjai esetében pedig minden második klikkel e szöveges reklámokra. A 35-49 év közötti lakosság 16%-a érhető el az Etarget hirdetési hálózattal. Az 50+ korosztályba tartozó nők és férfiak 7%-a kattint az Etarget hirdetéseire.

Az Etarget hirdetési rendszere ma már több mint 1500 magyar weboldalt fed le, köztük megtalálható pl. az Origo, az Index, az Iwiw, a MyVIP, a Portfolio, stb. Az Etarget hirdetések hatékonyságát több ezer magyar és külföldi cég online projektjei is alátámasztják.

* képre kattintva nagyobb méret :)

* megjegyzés: elérés a MO-i lakossághoz viszonyítva
forrás: KÖZPONTI STATISZTIKAI HIVATAL, NRC Kft., Gemius, Etarget