(Micsoda) változások a Google tartalmi hálózatában

Az elkövetkező pár hónapban folyamatosan bevezetésre kerül néhány változtatás a Google Tartalmi Hálózatában (Content network), melyek minden kétséget kizáróan nagyon meggyőzőek. – A Tartalmi Hálózat egyrészt a Google saját tulajdonú weboldalaiból áll (gmail, youtube), másrészt az Adsense programban résztvevő oldalak seregéből. A változások közül az egyik legjelentősebb szerintem ez lesz:

Frequency Capping: A hirdetőnek lehetősége lesz szabályozni, hogy egy látogató hányszor lássa a hirdetését.

Ez jó a hirdetőnek, és a látogatónak is, hisz ha mindig ugyanaz a hirdetés rotálódik ami nem érdekli, akkor abból sosem lesz click. Persze jó a Google-nek is, mivel sokkal több hirdetést tud majd kipörgetni. Biztos jól ki van matekozva az egész, de első ránézésre mindenki jól jár :)

De lesz itt még részletesebb reporting, és egyebek is. A többi változásról, és technikai megvalósításról bővebben itt: New enhancements on the Google content network