Szezonálisan célzott kulcsszavak

Elég rövid lesz, elsőre hosszabbnak tűnt. De amilyen egyszerű, olyan nagyszerű. Vagyis az lehet. Mit is csinálunk. Tegyük fel, hogy lesz egy esemény a jövőben, amire várható, hogy a felhasználók általi keresések megsokszorozódnak adott kulcsszavakra. A feladatunk annyi, hogy elkezdünk egy oldalt optimalizálni ezekre a kulcsszavakra, és ha nincs túl erős verseny, akkor egész jó eredményeket is elérhetünk viszonylag rövid idő alatt.

Lépésről lépésre:

  • Mindig gondolkodjunk előre, legalább 2-3 hónnap az esemény előtt. Az optimalizálás és az indexelés is időt vesz igénybe.
  • Készítsünk egy teljesen új weboldalt a célra, regisztráljunk egy domaint is hozzá ha lehet.
  • Fordítsunk kellő figyelmet a megfelelő kulcsszavak kiválasztására, sok múlhat ezen. Gondolkodjunk a felhasználók fejével, hogy ők vajon mire keresnének.
  • A kulcszszavakat helyezzük el az oldalunkon a megfelelő helyeken (Title, META, body), a megfelelő sűrűséggel. Vigyázzunk azonban, nehogy túlzsúfoljuk velük a lapot, büntetést kaphatunk érte (-30 SERP penalty).
  • Kezdjünk el backlinkeket gyűjteni. Irjunk blogbejegyzéseket, kommenteket, használjuk a social networking oldalakat. Ahogy egyébként is szoktuk :) Figyeljünk a megfelelő anchor text-re!
    A linképítést pedig csak természetesen. Nem kell egy este alatt 1000+ link. Figyeljünk a megfelelő belső linkelésre is!
  • Egy Hozzászólás - “Szezonálisan célzott kulcsszavak”
    1. kulcsszo

      “Fordítsunk kellő figyelmet a megfelelő kulcsszavak kiválasztására, sok múlhat ezen. Gondolkodjunk a felhasználók fejével, hogy ők vajon mire keresnének.”

      Ez nagyon igaz mert van amikor a nyelvtani szabályoknak ellentétesen gondolkoznak,pl: kereső optimalizálás ez lenne a hely és még is a gyakoribb az egybeírt verziója.