Szubkult Archiv

Nem lenne igazi évvége, ha nem csinálnánk egyfajta számadást arról, hogy mi történt a blogon 2009-ben. (Miyazaki Jun kolléga is megcsinálta a blogjának Évzáró Toplistáját, szemezgessétek azt is, sok hasznos írása van!) A www.seoblog.hu-n 2009-ben 110 bejegyzés íródott összesen, jónéhány pedig maradt sajnos vázlat, időhiány miatt. A világ 72 országából jöttek látogatók, Burmára külön büszke vagyok! :) A keresőkből 3882 kulcsszón keresztül jött az összes látogatók kb. harmada, a legmenőbb kulcsszavak a “SEO” és “SEO blog” voltak. A keresőkifejezések közül több mint 800 tartalmazta a “google”, több mint 500 pedig a “seo” szót is. A tavalyi hasonló időszakkal összevetve mindenképpen [&hellip

Tovább...

A legfrissebb Murdoch sztorit mely szerint ugyebár a News Corp elnöke kitiltaná a tolvaj Google-t az oldalairól, ismerjük. Láttuk a Hitwise adatait is arról, miszerint a Google és a Google News-ból jövő látogatók kb. 25%-át adják a médiabirodalom egyik zászlóshajója, a Wall Street Journal forgalmának. Szerintem épeszű ember nem is nagyon kezdett el aggódni, hogy jajj mi lesz a Google-el, de “Jason mindig tud meglepetéseket okozni és a SEO-nak nincs jövője Calacanis” felvillantott egy ötletet, ami engem is elbizonytalanított egy pillanatra. Röviden arról van szó a videóban, hogy ha a News Corp site-jai, és még néhány Top híroldal (NYT, CNN, [&hellip

Tovább...

Egy kedves kolléga úgy gondolta, hogy a távozása után elvisz néhány dokumentumot, kampány template-eket, és ki tudja még mit. Elég kivédhetetlen dolog ez, gondolom máshol is előfordult már ilyen. Új céget alapítani azonban, majd ott ezeket az anyagokat felhasználni már nem szép dolog. Főleg nem akkor, ha az illető annyira béna, hogy a template-ek adatlapját elfelejti módosítani, így abban egyértelműen látszik, hogy ki az eredeti szerző, és melyik cég színeiben készűlt az adott anyag. Az Infinit Média egyik alkalmazottja – volt Kirowski-s dolgozó – pontosan így tett. K. kolléga, ne lopj, tanulj (szakmát es office használatot)! Egy kedves kolléga úgy [&hellip

Tovább...

Szolgálati közlemény! A világ legaranyosabb macskájának keresek gazdát. Ő Pamut, és az én macskám, de sajnos most úgy alakult, hogy már nem lehet velem. Itt ezen az oldalon minden infót megtalálsz amit érdemes tudni róla. Előre is köszi mindenkinek a segítséget! Szolgálati közlemény! A világ legaranyosabb macskájának keresek gazdát. Ő Pamut, és az én macskám, de sajnos most úgy alakult, hogy már nem lehet velem. Itt ezen az oldalon minden infót

Tovább...

Dered Powazek a múlt héten kicsit megbolygatta a SEO “társadalmat” Spammers, Evildoers, and Opportunists című írásával. Pedig a Blogger-nél és a Technorati-nál szocializálódott úriember 2007-ben még a “TOP 40 Industry Influencers” közé is bekerült. Zanzásítanám a mondandóját, de érdemes teljes egészében is elolvasni. Mr. Powazek szerint a keresőoptimalizálás (SEO) mint olyan, nem egy legitim formája a marketingnek, gyakorlatilag “ránk” az égegyadta világon semmi szükség nincs, mert mi csak spammerek és gonosztevők vagyunk, akik teleszemetelik a webet, válogatás nélkül botnetekkel és különböző automatizált mechanizmusokkal kommenteket gyártunk a linkek miatt, stb. Aztán elmondja persze az ultimate igazságot is – One True Way [&hellip

Tovább...

Matt Cutts elmondja a frankót nekünk ezen a videón. A legféltettebb SEO titkora derül fény, mit tegyünk, hogyan tegyük. Zseniális :) Csak nem kell mindent komolyan venni. Matt Cutts elmondja a frankót nekünk ezen a videón. A legféltettebb SEO titkora derül fény, mit tegyünk, hogyan tegyük. Zseniális :) Csak nem kell mindent komolyan venni

Tovább...

Egy újabb mém, ezúttal SEOme.me , csak SEO, Social Média és Internet marketing témakörből válogatott tartalommal. Hasonló elven, bár nem Twitter és Tweetmeme-ről összeszedett tartalommal de volt már hasonló átfó site a témában, ez Sphinn néven fut, de sajnos egyre több rajta a spam, ami néha zavaró. (Tippem szerint hasonló problémákkal a SEOme.me is küzdeni fog.) /via blogstorm.co.uk/ Egy újabb mém, ezúttal SEOme.me , csak SEO, Social Média és Internet marketing témakörből válogatott tartalommal. Hasonló elven, bár nem Twitter és Tweetmeme-ről összeszedett tartalommal de volt már hasonló átfó

Tovább...