Hír / Info / Pletyka Archiv

Az idén már másodszor röppent fel a hír, hogy a Microsoft megveszi a Yahoo-t. Utoljára Kevin Johnson (Microsoft President of Platforms & Services), a november 15-én lezajlott UBS investor konferencián megtartott beszédében jelezte, hogy a Microsoft a második legnagyobb szereplővé óhajt válni, az online hirdetési piacon. Itt egy átfogó írás, érdekes infókkal (magyar)

Tovább...

Tegnap bukkantam rá erre az oldalra, ahol is konkrétan az van, hogy ügyesen felhúztak egy Multi User WordPress-t, és ingyenes regisztráció után, kézhezkapunk egy blogot, amit a blogcime.seo-blog.org címen érhetünk el aztán. Az elején – amíg az aktivációs emailre vártam -, tök jónak tünt az egész, de aztán námileg elcsüggedtem miután beléptem a blogom admin felületére. Gyakorlatilag nagyon buta szintre van butítva a cucc, még egy rendes plugint sem tudsz feltenni, és egyelőre írd és mondd, egy darab téma van amit használni lehet. Az ígértekkel megegyezően valóban nincsenek pop-upok, és pop-underek, vannak viszont cserébe adsense hirdetések mindenütt, amik egy picit [&hellip

Tovább...

Csak érdekességképpen. A szeptember 6.-i státusz. Van pár érdekes site itt, jobban mondva érdekes adatok róluk. Pl. a whitehouse.gov 150.000 indexelt oldala, vagy 14.000 képe, de a 60.000 backlink sem gyenge :) Gyors áttekintésre ajánlom a Xinu-t, amiről Longhand kolléga irt már pár mondatban: Xinu – Gyors weboldal-statisztika A lista: http://www.adobe.com http://www.ercim.org http://www.energy.com http://www.google.com http://www.keio.ac.jp http://www.mac.com http://www.macromedia.com http://www.microsoft.com http://web.mit.edu http://www.lcs.mit.edu http://www.nasa.gov http://www.nsf.gov http://www.real.com http://www.w3.org http://www.whitehouse.gov Csak érdekességképpen. A szeptember 6.-i státusz. Van pár érdekes site itt, jobban mondva érdekes adatok róluk. Pl. a whitehouse.gov 150.000 indexelt oldala, vagy 14.000 képe, de a 60.000 backlink sem

Tovább...

Mindenekelőtt! Nem egy teljesen új problémáról van szó. Sem a duplikált tartalom, sem a proxyk, sem pedig a negativ SEO tekintetében. A kiélezett konkurenciaharcban, vannak akik nem riadnak vissza nem teljesen etikus módszerek alkalmazásától, annak érdekében, hogy a versenytársat kellemetlen helyzetbe hozzák. Már pedig a SERP-ből (Search Engine Result Page) való kikerülés elég kellemetlen tud lenni. Vagy gondoljunk csak akár a Google Bowling-ra. Augusztus 16-án, Dan Thies úgy gondolta, hogy nem bírja tovább, és széles körben is nyilvánosságra hozta a Google Proxy Hacking elméletét, mely nagyon úgy tűnik, hogy nem egy hibás gondolkozási mechanizmus eredmémye. hanem nagyon is igaza van. [&hellip

Tovább...

Egy elég érdekes – angol nyelvű – írás a Google háza tájáról: Google Keeps Tweaking Its Search Engine A New York Times emberei eltölthettek pár napot a Google-nél, részt vettek a belső meetingeken, és az ott szerzett tapasztalataikat osztották meg velünk. Az írásból kiderül, hogy milyen folyamatok zajlanak a Google Search háza táján, hibakeresés, problémamegoldás. ésatöbbi. Ennek az írásnak a szerzője pedig fellebbenti a fátylat néhány olyan SEO körökben elterjedt félreértésről mint pl. a web 2.0-ás site-ok jobb helyezése a “sima” site-okkal szemben, vagy a gyakoribb crawler látogatás állítólagos áldásos hatása a helyezésre: Worldwide SEO Myths and Misconceptions Egy elég [&hellip

Tovább...